Redacció

Quan hagis realitzat el treball de recerca de dades, o quan el tinguis prou avançat, passaràs a la redacció del treball. 

Presentació

La presentació del treball escrit ha de complir els estàndards propis de l'àmbit a acadèmic. És a dir: 

    Citacions de fonts bibliogràfiques seguint les convencions a l'ús

    Utilització d'imatges i gràfics en funció de l'explicació i no per motius purament ornamentals

    Redacció clara, ordenada i correcta. 

    Respecte a la tipografia, el tipus de lletra utilitzat ha de resultar fàcil de llegir (no facis servir tipus de lletra massa ornamentals o recarregats) i d'un tamany que faciliti la lectura en paper però que no sigui gaire gran (entre 11 i 14, depèn del tipus de lletra). L'interliniat senzill o d'una línia i mitja si fas servir ordinador, i doble si fas servir màquina d'escriure. Procura deixar marges i espais suficients entre apartats i paràgrafs per què el text quedi esponjat i agradable de llegir.

     

Estructura

L'estructura general que ha de seguir el treball és la següent: 

  • Portada (Amb el títol,  nom del director del treball i el teu propi)

  • Índex

  • Introducció  (On descrius els objectius, la metodologia, els aspectes principals del treball i pots fer constar els agraïments)

    Vegeu dos exemples d'introducció: Exemple 1, exemple 2

  • Cos del treball  (On desenvoluparàs el tema estructurat en els apartats i subapartats necessaris)

  • Conclusions

    Vegeu dos exemples de conclusions: exemple 1 , exemple 2

  • Bibliografia  (On faràs constar els llibres consultats, i també altres fonts d’informació: revistes, diaris, pàgines d’Internet, etc, d'acord amb les convencions usuals)

  • Annexos  (en els quals recollim documents, transcripcions, imatges i fitxes que no formen part del cos del treball, però que hem fet servir en la seva elaboració)

 

Índex Introducció / Llista / Tipus / Fases / Seguiment / Enllaços / Autor / Consultes