Camp d'Aprenentatge d'Empúries

Carretera del Museu, 38-40

17130 L'Escala (Alt Empordà)

cda-empuries@xtec.cat Telèfon i fax 972 77 69 01

NOVETATS

PERÍODE D'INSCRIPCIÓ

S'obre el període d'inscripció als CdA de Catalunya per al curs 2013-2014.

Enguany és del 15 fins al 31 de maig.

Trobareu tota la informació aquí.

LA LLIÇÓ DE L'EMPORDÀ CREMAT

La Setmana de la Ciència a l'Alt Empordà ha estat dedicada majorment al programa eduFOC

Trobareu més informació

aquí.

TALLER DE FOTOGRAFIA ESTENOPEICA

Per segon curs consecutiu s'ha portat a terme amb alumnat de quart d'ESO de l'Institut de Vilablareix

"L'ALBERA SENSE FRONTERA"

S'ha realitzat juntament amb les escoles Puig d'Esquers (Colera), Les Clisques (El Port de la Selva) i Louis Pasteur (Port-Vendres), l'activitat de "La Ribera de la Vall".

Trobareu més informació aquí.

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE "ARRELA'T..."

S'ha fet la presentació pública del projecte "Arrela't a l'Alt Empordà" convidant els centres de la comarca a participar-hi i a validar les propostes ja enllestides.

EDUCACIÓ I PAISATGE

El CdA ha participat en el debat que amb aquest mateix títol s'ha celebrat a la 9a Fira del Paisatge de Palau Saverdera.

Podeu trobar més informació aquí.

Trobareu més informació de cada novetat clicant a la imatge, o de novetats en general a través del nostre bloc.