TERRAPRIM D'EMPORDÀ

Nivell educatiu: Cicles Mitjà i Superior de Primària, Secundària Obligatòria

Itinerari programat amb diverses parades entre algunes poblacions molt properes entre si, del curs baix del riu Fluvià. En funció del nivell dels alumnes i dels temes que s'hagi acordat de treballar especialment, es pot passar per Sant Pere Pescador, Saldet, Ventalló, Saus, Vilaür, Sant Mori, Sant Miquel de Fluvià, Sant Tomàs de Fluvià i Torroella de Fluvià. El fil conductor de la sortida és la figura llegendària de la Comtessa de Molins que cal que els alumnes hagin treballat prèviament, o bé en el centre de procedència o bé en el mateix CdA. El recorregut fa una incidència especial en les restes d'arquitectura medieval, en la socitat rural preindustrial i en diversos aspectes del patrimoni agrari tradicional.

La durada de la visita és 6 o 7 hores.

Aquesta activitat està directament relacionada amb:

La Comtessa de Molins (taller) / Sant Martí i Espigó / Curs baix del Fluvià

Materials disponibles