TARRAGONA MARÍTIMA TORNAR A ACTIVITATS

Peix peixet saltironet!

Identificar i classificar animals marins.

Comprendre de manera bàsica quines són les funcions més importants del port.

Valorar la importància per a la ciutat de Tarragona del port.

Coneixement del medi social i cultural. Coneixement del medi natural, educació artística visual i plàstica. Llengua.

Lloc on es realitza: A l'escola, al museu del port i al port.

Nivell educatiu: Cicle inicial de l'educació primària.

Tipus: Taller a l'aula i treball de camp.

Com a novetat s'ha preparat un material d'activitats prèvies i posteriors, per tal de treballar la sortida al port, com ja es venia fent a través de l'activitat de Vine el port i aprendràs la mar. Així doncs, en aquest material per a treballar a l'aula trobem: identificació i classificació d'animals marins, identificació de les feines que es realitzen al port, diferenciació de les activitats econòmiques i lúdiques que s'hi fan, referències als refranys, jocs, etc. Per la tarda es va a veure la subhasta.

Material: Quadern per a l'alumnat i per al professorat, maleta optativa amb objectes per a practicar activitats i jocs sobre el mar.
Durada: Un dia.
Desplaçament: No n'hi ha.

Organitzar la classe en tres grups de treball. El material s'ha d'anar a buscar i retornar al CdA en el termini temporal fixat.
Aquesta activitat es realitza amb col·laboració amb l'Autoritat Portuària de Tarragona.