El CdA , emplaçat en el Complex educatiu de Tarragona, ofereix una capacitat de 60 places per a l'alumnat i 5 més, per als professors/es. Comptem amb les dependències pròpies del CdA:

7 Aules de treball

Biblioteca d'ús intern

Material didàctic

Jocs d'aula, televisió, vídeo, llibres, etc

Biblioteca d'ús intern

Espais de lleure amb jardí i amplis camps de joc: camps de futbol amb gespa, pistes de bàsquet i de voleibol.

Zones recreatives: taules de ping-pong, escacs, etc.

El CdA posa a disposició dels estadants pilotes de futbol i bàsquet.

Servei d'infermeria les 24 hores del dia.

Disposem d'un ala de dormitori d'ús exclusiu per als usuaris del Camp, amb calefacció, 13 habitacions de 4 llits cadascuna, amb armaris individuals, a més de dues habitacions per a professors/es, una de dos llits amb bany i una altra, amb tres places.

El menjador, comunitari per a tots els estudiants del Complex, reserva un espai per als alumnes del Camp. Ofereix un autoservei en el qual es poden escollir entre dos primers plats i 2 segons, a més d'un plat de verdura. Es brinda l'oportunitat d'un àpat romà sense increment de preu.

El Complex Educatiu us ofereix poder realitzar uns tallers (mosaic, fang, màscares, fang, jocs romans, esports, llànties, etc) en horari de 18 a 20 h.