CEIP SANT JAUME

ESPECIAL SANT JORDI
APRENDRE JUGANT
ENLLAÇOS

Sempre que tenim una oportunitat, l'aprofitem. Com a prova, aquí teniu les activitats que fem al llarg de l'any:

E. Infantil, C. I. i C. M.

- Sortida al voltant de l'escola per conèixer l'entorn natural i social.

- Per Nadal, cantada de nadales i "cagar el tió" (només els més petits).

- Visita a la biblioteca pública, a la plaça del forn antic i als establiments que ofereixen una mostra del treball manual.

- Sortida als camps del voltant de l'escola per observar els canvis d'estació i la floració dels arbres fruiters.

C. Superior.

- Per Nadal, cantada de nadales, ambientació de les aules i el passadís i treballar les tradicions d'aquestes dates.

- Tradicional pujada a Montmeneu (cim més alt de la zona) per tal de recollir mostres i observar les plantes de secà, classificació i estudi de les mostres i del terreny: natura i mà de l'home.

- Sortida a Mequinensa, a l'Estació Ornitològica i a l'Aiguabarreig.

Tots els cicles.

- Celebració de la Castanyada elaborant panellets, menjant castanyes i cantant cançons al pati.

- Celebració del "Carnestoltes" confeccionant màscares i capsgrossos, fer o portar disfresses i acabar amb una passejada pels carrers.

- Setmana cultural: celebració de la Diada de Sant Jordi, i organització de concursos, actes, mostres i representacions.

- Sortides conjuntes amb tots els alumnes de la ZER Baix Segrià:

Trimestre I - Vallcalent.

Trimestre II - Teatre.

Trimestre III - Excursió fi de curs.

* Aquest curs s'ha creat la Coral Granjolina del CEIP Sant Jaume per potenciar el gust pel cant i la música, com a part important en la formació integral de l'individu.

INICI

CEIP SANT JAUME