CEIP SANT JAUME

ESPECIAL SANT JORDI
APRENDRE JUGANT
ENLLAÇOS

En aquesta secció hi trobareu una llista d'enllaços a pàgines web relacionades amb recursos educatius.

Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya: pàgina oficial de la Generalitat on s'hi pot trobar tota la informació més burocràtica (noves normatives, dates i ressolucions d'adjudicació de places, preinscripcions, beques...) així com reculls de premsa sobre educació.

Xarxa de Telecomunicacions Educatives de Catalunya: servei de la Generalitat de Catalunya que ofereix recursos educatius, informació tècnica, espai per a webs de col·legis de tota Catalunya, jocs...

Edu365: nou servei d'Internet del Departament d'Ensenyament de la Generalitat a través de la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya. Ens ofereix informació dirigida als professors, als alumnes i també als pares, sobre l'eduació a Catalunya.

Base de dades de recursos educatius: portal en llengua castellana on s'hi pot trobar, a més de la base de dades de recursos educatius, els titulars de premsa més recents sobre educació i informació sobre masters i esdeveniments que relacionen l'educació amb internet.

Si ens vols recomanar una pàgina,
no dubtis en escriure'ns!

anaidbc@yahoo.es

INICI