CEIP SANT JAUME

ESPECIAL SANT JORDI
APRENDRE JUGANT
ENLLAÇOS

A continuació, una sèrie de links divertits, per als alumnes (i també per als professors) perquè jugar és la millor manera d'aprendre.

XTEC jocs: recull ordenat alfabèticament de jocs tradicionals, amb indicacions del seu origen i de les normes per jugar-hi.

Educalia, Fundació la Caixa: la Fundació la Caixa posa a disposició d'alumnes, pares i professors una pàgina web "lúdica-educativa" on podem trobar jocs, una revista virtual i informació sobre activitats infantils.

Jocs infantils: aquí trobareu un recull de jocs infantils seleccionats pel nou servei d'Internet del Departament d'Ensenyament de la Generalitat.

Jocs de Primària: jocs de llengua, de matemàtiques, sobre coneixement del medi... Tot per a què els nens de Primària ampliïn els seus coneixements des d'Internet.

Jocs d'ESO: recursos per millorar l'anglès, recull de webs d'interès, curiositats, i jocs per als estudiants d'ESO.

Embarbussaments: "Un plat pla, blanc, ple de pebre negre està" Gosaries repetir-ho encara més ràpid? entra en aquesta pàgina i hi trobaràs una llarga llista d'embarbussaments catalans encara més difícils! (a més estan traduïts a l'anglès).

Una mica de tot: en aquesta pàgina hi trobareu endevinalles en català, en castellà, jocs de matemàtiques, enigmes... una mica de tot per passar l'estona aprenent.

Poesia i fàbules infantils: en aquesta pàgina hi trobareu una mostra de literatura per a nens d'autors tan coneguts com Gloria Fuertes i Tomás de Iriarte.

Cavall Fort: a la pàgina web de la mítica revista, us hi esperen jocs, tallers de papiroflexia, notícies, una agenda d'activitats per als nens, propostes de llibres i moltíssimes coses més.

Si ens vols recomanar una pàgina,
no dubtis en escriure'm!

anaidbc@yahoo.es