Iniciescolacomunitat d'aprenentatgesomniAMPAOn sominTrANITMoodle

Ho hem fet possible
Noms anònims

Comunitats d'Aprenentatge

Les comissions mixtes són el pal de paller de la Comunitat d'Aprenentatge ja que són l'espai i el temps on tots els els membres de la comunitat amb interessos comuns es poden trobar per compartir i treballar en condicions d'igualtat.

No podem ni volem amagar que en el nostre cas concret les Comissions no acaben de funcionar pel que fa a ser mixtes i queestà costant que mestres, familiars i voluntaris trobin aquest espai de treball de forma constant.

La nostra escola, com totes les altres tenia les seves comissions de funcionament integrades pels mestres. Quan amb la nostra transformació en Comunitat d'Aprenentatge es van crear les Comissions Mixtes ens vàrem adonar que s'estaven duplicant funcions i això no era operatiu. La solció va ser convertir les comissions existents en projectes de cadascuna de les comissions mixtes, segons el seu àmbit d'acció.

Aquelles comissions mixtes han anat evolucionant fins a les actuals amb els projectes que concreten.

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ

• Manteniment informàtica i TIC