No deixeu de visitar el nostre àlbum de fotos

Des del seus orígens, en ple franquisme, quan l'escola llavors s'ubicava a Can Sant Joan i no al barri centrre com ara, es va posar com a objectiu integrar als alumnes, la majoria immigrants de la resta de l'estat, a la cultura del nostre país fent ús del català com a llengua d'aprenentatge i fomentant les tradicions catalanes com a cohesionadores socials. És així com la celebració de les festes van adquirir un paper important en el nostre Projecte Educatiu.

Avui, 40 anys més tard, veiem que la celebració de les festes catalanes tenen tanta importància com abans, quan estem en una societat plirulingüe i originària d'arreu del món, per així anar cohesionant la diversitat cultural existent a través de les tradicions de Catalunya.