Saber llegir críticament, demana treballar amb l’alumnat un seguit d’estratègies per tal que esdevinguin persones competents en la tria i selecció de qualsevol informació en qualsevol suport escrit.

 Hi ha tres aspectes clau que intervenen en l’adquisició de la competència informacional segons G. Dúrban (1)

  • Com cerco de la informació
  • Com tracto la informació.
  • Com comunico  la informació que he trobat

La competència lectora consisteix a comprendre i emprar els textos escrits i a reflexionar-hi i implicar-s’hi, per assolir els objectius propis , desenvolupar el coneixement i el potencial de cadascú  i participar en la societat. (1)

(1) Durban. G. La Competència informacional a l’aula  BCN. Rosa Sensat

Web quest Horta

Web quest plantes medicinals

Web quest Música

ACTIVITATS DE CERCA GUIADA A CICLE SUPERIOR: Lectura digital

     
   
   
   

 

 

 

 

 

Av. Marcel·lí Domingo, 28 - 43500, Tortosa
Telèfon: 977 50 32 99