Som una escola pública, democràtica, pluralista, solidària i formadora d'homes i dones amb criteri; integradora i oberta a l'entorn físic i social, no sexista, de qualitat i capaç de preparar per a la vida.
A  l’escola tenim un total de 470 alumnes des dels 3 fins als 12 anys. Hi ha dos períodes educatius: Ed Infantil (3 a 6 anys) i Ed Primària (6-12 anys). La plantilla del centre té al voltant de 40 treballadors.
La llengua vehicular és el català. Les altres llengües que s’imparteixen són el castellà i l’anglès.
Els principis educatius de l’escola són: democràcia, solidaritat, integració, innovació, igualtat d’oportunitats, progrés i no discriminació.
L’escola té com a objectiu assolir l’educació integral dels nostres alumnes promovent les seves habilitats i el seu raonament a través de l’aplicació de programes innovadors i de l’atenció individualitzada.
Som un centre obert a tothom. Col·laborador amb l’entorn proper per tal d’aconseguir la cohesió social. Promou l’aprenentatge significatiu, el desenvolupament de les noves tecnologies, l’aprenentatge de les llengües i l’autonomia de l’alumnat.
PLA LINGÜÍSTIC
La Llengua Catalana és la llengua vehicular i d’aprenentatge de la comunitat escolar. És la que s’utilitza en tots els àmbits de la vida escolar; dins i fora de les aules, a nivell administratiu i en les actuacions de projecció externa.
En referència a la Llengua Castellana, i amb l’objectiu d’afavorir la competència oral i escrita dels alumnes, s’acorda iniciar-la -a nivell oral- el 1r trimestre de 3r d’Educació Infantil.
La introducció de la llengua anglesa comença a 2n d’Educació Infantil, també a nivell oral, ja que així queda implementat a partir d'un Pla Experimental de Llengües.

NORMES DE CONVIVÈNCIA

NORMES D'AULA

NORMES DE CENTRE

- Aprofitar el torn de paraula i respectar el dels altres.

- Adoptar una conducta adequada tant a classe com als canvis, a l'hora de circular pel passadís, a les files i mantenint l'ordre i el silenci.

- Complir amb les obligacions personals i amb les encomanades, incloent-hi la presentació dels deures, els treballs pertinents i aquelles activitats a les que ens hem apuntat voluntàriament.

- Anar als lavabos abans d'entrar a classe, després, excepte casos puntuals, no es permetrà anar-hi. En tot cas, és important no malgastar el paper dels dispensadors i mantindre els lavabos nets .

- Respectar els moments d'explicació i el de la realització de les activitats per tal de crear un clima adequat de treball i cooperació .

- Respectar a tots els membres de la Comunitat Educativa escoltant-los sense cap tipus d'exclusió per motius de raça, sexe, creences o limitacions personals.

- Preparar ràpidament el material necessari així com mantindre'l ordenat per tenir un aula que permeti el bon desenvolupament de la tasca educativa.

- Mostrar una actitud de solidaritat, col·laboració, cooperació,... amb tots els membres de la Comunitat emprant el diàleg com la forma de trobar solucions i solventar conflictes .

- Compartir i respectar el material de treball tant d'ús individual com el col·lectiu.

- No tocar les claus de les aules ni el material dels mestres sense el seu permís.

- Emprar les papereres per llençar les escombraries i, així, mantindre les instal·lacions escolars netes .

- Respectar totes les instal·lacions del centre complint amb les normes establertes per cadascuna d'elles.

- A les hores del pati, comportar-nos adequadament i sense molestar els companys. En cas de sorgir un problema, acudir als mestres de guàrdia.

Av. Marcel·lí Domingo, 28 - 43500, Tortosa
Telèfon: 977 50 32 99