escola itaca

Dilluns 4 de novembre 2013

Dilluns 3 de març 2014

Divendres 2 de maig 2014

(Pendent de l'aprovació del Consorci)

INICI DE CURS

1r Trimestre del 12 de setembre al 20 de desembre del 2013, ambdós inclosos.

2n Trimestre del 8 de gener al 11 d’abril del 2014, ambdós inclosos.

3r Trimestre del 22 d’abril al 20 de juny del 2014, ambdós inclosos.

HORARI

L’horari lectiu del curs 2013-14 serà de 9h a 12.30h i de 15h a 16.30h pels alumnes d’Educació Infantil  de Primària.

El dia 20 de desembre del 2013 i des del dia 9 al 20 de juny del 2014 es farà jornada continuada de 9h a 13h.(Pendent d'aprovació del Consorci)

ENTRADES I SORTIDES

L’HORA D’ENTRADA A L’ESCOLA PER A TOTS ELS ALUMNES ÉS A LES 9 DEL MATÍ

PARVULARI /ENTRADA

ENTREN PER LA PORTA DE L’ESQUERRA

Els pares i les mares dels alumnes de P-3, P-4 i P-5 podran romandre a l’aula fins les 9.10. A partir d’aquesta hora els pares ja no podran acompanyar l’alumne a l’aula.

L’itinerari d’entrada a les 9 del matí serà:

P-3: Accés a la classe pel passadís i sortida dels pares i mares pel mateix.

P-4 i P-5: Accés a la classe passant pel pati i sortida dels pares i mares pel passadís.

A partir del 3r. trimestre els alumnes de P-5 entraran sols.

PARVULARI /SORTIDA

L’alumnat que va a dinar a casa serà recollit al vestíbul a les 12.30h

Els nens i les nenes de P-3 , P-4 i P5 els podeu recollir a les classes a partir de les 16’25. Per tal de no crear embús al passadís us demanem que entri només una persona a fer la recollida.

PRIMÀRIA / ENTRADA

Entren per la porta de la dreta de l'escola

PRIMÀRIA / SORTIDA

Els alumnes de Primària sortiran per la porta principal i els recollireu a l'exterior.

Els nens/es de Cicle Inicial surten per la porta del carrer Numància que dóna al pati de la cuina

Quan un nen/a de Cicle Inicial no l’han vingut a buscar a l’hora, els/les mestres l'acompanyaran al vestíbul i s'esperarà allà que el/la recullin.

A partir de 3r poden sortir sols de l’escola.

Els pares i les mares de Primària que acompanyen els seus fills i les seves filles a les 9 del matí no poden d’entrar al centre, excepte els primers divendres de mes els de Cicle Inicial fins a ¼ de 10.

US RECORDEM LA IMPORTÀNCIA DE LA PUNTUALITAT COM A VALOR EDUCATIU DE RESPECTE I CONVIVÈNCIA I , PER TANT, US DEMANEM QUE RESPECTEU L’HORARI D’ENTRADA I DE SORTIDA DELS VOSTRES FILLS I FILLES.

QUAN UN PARE O UNA MARE (O BÉ LA PERSONA QUE HABITUALMENT RECULL L’ALUMNE) D'EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL NO POT VENIR A BUSCAR EL SEU FILL O LA SEVA FILLA I DELEGA A UNA ALTRA PERSONA, ÉS NECESSARI QUE AQUESTA PORTI UNA AUTORITZACIÓ PER ESCRIT.

HORARI DE SECRETARIA

Horari d’atenció al públic:

Matí de 9 a 10 h.                          Tarda de 16 a 17 h.

Des de les 13.45 fins a les 15 h. l’escola resta tancada. Es prega no fer trucades en aquestes hores si no és per motiu d’urgència.

Preguem a les famílies que avisin a l’escola quan, per algun motiu (malaltia, ...), els alumnes no puguin assistir a classe (s’ha d’avisar abans de 2/4 de 10 del matí). També s’haurà d’avisar al menjador al telèfon corresponent.