SOM: L'AMPA de l'escola Jacme March és un punt de contacte entre les famílies i el professorat del centre i un bon mitja per canalitzar les vostres iniciatives de cara a millorar diferents aspectes de l'escola.

ORGANITZEM: Diverses activitats extraescolars que podeu veure en aquesta mateixa web
POTENCIEM: La nostra pròpia formació per tal de poder ajudar millor les nostres filles i el nostres fills en el camp de l'educació, a partir de xerrades obertes a tothom.
COL.LABOREM: En les despeses i en l'organització de les festes que cel.lebra l'escola (Carnestoltes, Sant Jordi, Fi de curs)

APORTEM: Les subvencions que podem obtenir de les institucions per ajudar a tirar endavant propostes renovadores i cobrir necessitats

US NECESSITEM: Associeu-vos. La vostra participació econòmica servirà per fer realitat el què ens proposem. i també us veureu afavorits amb descomptes en el pagament de llibres, activitats extraescolars...

PARTICIPEM: En la realització de la revista de la nostra escola.