Menjador

El Ceip Jacme March disposa d'un servei de menjador que funciona de dilluns a divendres de 12 a 15 hores. El servei de menjador és atès per l'equip de monitoratge a càrrec de la Sra Carol. Aquest equip té cura del menjar de l'alumnat, dels hàbits i de la higiene, així com de les activitats lúdiques i de descans que s'organitzen després del dinar. Així hi han organitzades activitats de tennis taula, vídeo, escaigs, lectura, etc, .. i fins i tot una petita sala condicionada per la migdiada dels més petits. El preu del dinar és de 625 pts diàries pels alumnes no becats i de 275 pts pels que disposin de beca.Si voleu deixar el vostre fill només algun dia a dinar, parleu amb la Sra Carol, que us atendrà cada matí a partir del moment en què els alumnes estiguin a les aules, és a dir, a partir de les 9 i uns minuts.En cas d'intolerància a algun aliment cal comunicar-ho també a la Sra Carol.

Menjador
Servei d'acollida Biblioteca
Existeix un servei d'acollida pels pares que han de deixar els seus fills a l'escola abans de les 9 del matí. Si necessiteu aquest servei, dirigiu-vos a la Sra Carol. La biblioteca funciona totes les tardes a partir de les 17 hores. Els alumnes la fan servir tant com a lloc per a fer les seves feines escolars com per a consultar i llegir els seus llibres predilectes. A més a cada curs els nens disposen d'una petita biblioteca d'aula.