El Ceip Jacme March és una escola pública d'educació infantil i primària depenent del Departament d'Ensenyament..Té doble línia des de P3 fins a 6è. El nombre d'unitats és de 18 més dos aules d'educació especial. L'escola Jacme March es troba al bell mig centre del poble de Gavā, al carrer Sant Pere 114. Estā a tocar per un costat el nou Ajuntament i Biblioteca municipal i per l'altre el Pavelló del Jacme March i la nova piscina municipal. Darrera de l'escola trobem l'Estadi Municipal de les Bòbila. Estem molt a prop del turó del Calamot i de la muntanya, en un lloc cèntric i accessible tant amb transport públic com amb cotxe particular. Dins dels nous plans de l'ajuntament , el nostre carrer es convertirà aviat en una important avinguda peatonal i esdevindrà una de les artèries més importants del poble.

Nou ajuntament i biblioteca municipal
Vista general de la piscina municipal , polisportiu i escola
Vista general de l'escola