Informātica

Des de ja fa uns quants anys al nostre centre, professors, pares i alumnes vam tenir clara la importància dels mitjans audiovisuals i les noves tecnologies en la societat actual.

L´escola no pot quedar endarrerida i ha de donar solucions a les noves necessitats i demandes.

L´aula d´informàtica disposa de moderns i potents ordinadors multimèdia en xarxa. També totes les classes i cadascun dels Cicles disposa d´altres equips multimèdia per treballar de forma regular i habitual dins les aules i als espais compartits.

Els alumnes de l'escola treballen preferentment a l´aula d´ordinadors dins l´horari escolar amb un horari setmanal.

L´objectiu és que els alumnes desenvolupin una sèrie d´habilitats, destresses i competències bàsiques, treballant i descobrint diferents possibilitats que ens ofereixen la gran quantitat de programes i aplicacions multimèdia existents, els processadors de textos, els programes de llengües, ..., Internet i les seves aplicacions,...