Carnaval 2012
17 de FEBRER de 2012

Aquest any vam celebrar EL CARNAVAL de la següent manera:

Durant el matí, mentre els petits de l'escola eren a la piscina, Educació Primària vam fer tallers ( de jocs tradicionals, de danses, de màscares, de plàstica, de curtmetratges, de jocs de taula, etc...)

A les 11.30h tota l'escola, (Educació Infantil ja havia tornat)ens vam reunir a la pista de l'escola per fer les peticions al CARNESTOLTES (algunes d'elles molt simpàtiques...)

A la tarda, va arribar la festa gran, TOTS disfressats, inclosos mestres, vam sortir de nou, els petits d'indis, i la resta de l'escola amb disfresses de casa.

Per classes vam sortir a desfilar amb les nostres disfresses posades i amb la música vam ballar i cantar sense parar.

Per finalitzar la tarda, vam berenar tots junts PA amb XOCOLATA,mmmmm, boníssim.

Aquí teniu algunes imatges del CARNAVAL 2012 AL PERICH.