El servei d'acollida pels matins

va adreçat als alumnes de l'escola, està organitzat per l'AMPA i està sota la supervisió del Consell Escolar.

Funcionament
El servei d'acollida el realitzaran monitors de l'Esplai Can Serra que s'encarregaran d'atendre els nens i nenes i fer activitats de lectura, música, enllestir deures pendents, en un ambient relaxat i càlid.
Funcionarà durant tot el curs els dies marcats al calendari escolar.
Quotes
Hi haurà dues quotes en funció de si es fa 1 hora (8h a 9h) o ½ hora (de 8,30h a 9h), tot i que es pot venir quan es vulgui. També serà possible acollir-se puntualment a aquest servei els dies necessaris; en aquest cas caldrà adquirir amb antelació uns tiquets a l'Esplai Can Serra i es portaran els dies que els nens i nenes vinguin a l'acollida (dels tiquets no utilitzats es retornaran els diners al final de curs).
Les quotes dels nens/es fixes es domiciliaran a través del banc i els eventuals caldrà que adquireixin el tiquet a l'Esplai Can Serra.
Inscripció
Els interessats en acollir-se a aquest servei han de passar per L'Esplai Can Serra.

ESPLAI CAN SERRA
   carretera d'Esplugues, 12