L'escola, en col·laboració amb l'Ajuntament de l'Hospitalet, ofereix el recurs dels "Tallers d'Estudi Assistit" per a nois i noies del cicle superior a fi que tot l'alumnat tingui el màxim de garantides per assolir amb èxit el seu aprenentatge.

Un/a monitor/a realitza un acompanyament escolar a un grup reduit d'alumnes, dos dies a la setmana, durant una hora després de l'acabament de les classes, amb l'objectiu d'adquirir hàbits de treball i estudi en un clima amable i ordenat.

La selecció de l'alumnat la realitza la comissió de la diversitat del centre, seguint els criteris que marca el mateix projecte.

Si la família acepta l'oferiment de l'escola, es compromet a aprofitar el recurs: amb una assitència continuada, un respecte a les normes i valorant el taller com una oportunitat per avançar cap a la millora escolar dels seus fills/es.