El servei de menjador es realitza "in situ", és a dir, els menjars s'elaboraran i serviran a la mateixa escola comptant amb cuina pròpia.
Quota
El preu del menú diari és de:
  • 6,20 € si es queda de manera fixa.
  • 6,80 € si es queda de manera esporàdica.

L'import de la mensualitat pels usuaris fixes serà la resultant de multiplicar els dies lectius de cada mes per la quota diària.

Els alumnes que utilitzin el servei nomé un mínim de dos dies a la setmana, però sempre els mateixos durant tot el curs, pagaran la mateixa quota que l'usuari fix.

Forma de pagament
Per poder gaudir de la quota de fix s'haurà d'omplir l'autorització de domiciliació bancària que se'ls facilitarà al moment de confirmar l'assistència a aquest servei.
Abonament de dinars
En el cas de malaltia, cal donar avís de 9h a 10h a la coordinadora de menjador des del primer dia, a fi de poder recuperar la part corresponent al concepte de matèria primera.

A partir del quart dia consecutiu es retornarà tota la quota. En el cas de no avisar es cobrarà el preu normal.

L'abonament es farà efectiu en la mensualitat del mes següent abans del dia 10.

En cas de colònies, es fa l'abonament directament en el rebut del mes següent a la sortida de colònies.