Visites a Direcciķ, Cap d'estudis, Secretaria i tutors/es. Aquestes visites s'hauran de concertar prèviament trucant al telèfon de l'escola: 93 437 43 70 Per a qualsevol qüestió relacionada amb l'educació del vostre fill o la vostra filla us heu de dirigir al tutor o la tutora de la classe i en cas que el tutor/a no us ho pugui solventar, caldrà que us dirigiu a la Cap d'Estudis.
Normes generals
  • Per poder administrar medicació als alumnes cal que el pare, mare o tutor/a legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, el pare, mare o tutor/a legal ha d'aportar un escrit on es demani i s'autoritzi al personal del centre educatiu que administri al fill o filla la medicació prescrita, sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu.

• Recordem també que el alumnes no convé que assisteixin a l’escola malalts, ni amb febre, ni amb polls, per bé d’ells i dels seus companys i companyes.

• Recordem que, pel que fa als polls, cal que reviseu els caps dels vostres fills i filles setmanalment i només, si en té, prendre les mesures oportunes. L’escola no farà cap comunicat en aquest respecte.

• Recomanem que l'ESMORZAR dels nens i nenes sigui saludable: entrepā o fruita. Eviteu la bolleria i begudes tipus sucs de fruita, iogurts o semblants.

• Per acord de Claustre, els/les mestres no acceptarem cap tipus de regal.