QUI SOM
CICLE INICIAL

Som els alumnes de 1r. Aquest curs com que erem tants nens i nenes estem en dues classes diferents.

A 1r A som uns ocells ben estranys i divertits, també una mica entremaliats. Ens agrada molt el fred i, a més a més, nadem, llisquem i fins i tot caminem. Encara no sabeu qui som? La classe dels pingüins.

Som: Clàudia, Xavier, Joan, Ignasi, Josep, Berta, Sara, Guillem, Berta, Arola, Martí, Judit, Jan, Miquel i Ariadna.I la nostra mestra és la Núria.

Benvolguts pares, mares, nens, nenes, germans, germanes, avis, àvies, mestres, secretària, cuineres, monitors i tothom que llegeixi la pàgina.

Som la classede 1r B: les grans balenes!!! Nosaltres som eixerits, divertits, alegres i trempats. Ens diem: Jani, Anna, Martí, Ona, Adrià, Júlia, Marçal, Júlia, Arnau, Asha, Ariadna, Joan, Gil i Enric.La nostra mestra és diu Íngrid.

Ens agrada molt llegir, escriure, cantar, ballar i estudiar, però el que més ens agrada és fer el pallasso.

Aquest any volem aprendre moltes coses, però també ens ho volem passar molt bé! Des d'aquí us enviem mil petons!

aaaSom els de segon i el nom deSom els de segon i el nom de la nostra classe és ELS CAVALLS.

Entre tots som 28 nens i nenes i ens diem:Cristina, Arnau, Gemma, Guillem C, Uma, Pau, Guifré, Raül, Andreu, Judit, Irina H, Anaïs, Maria, Guillem M, Mar, Martí, Ignasi, Irina P, Laia P, Anna, Aina, Laia R, Xènia, Eloi, Helena M. T, Helena T. Arnau i Jordi.

A la classe tenim un terrari d'escarabats de la farina i plantes que cuidem molt bé. Quan és el nostre aniversari a vegades en portem per regal.