carrer Bonavista s/n
E-mail: a8051240@xtec.cat

Informació

Calendari escolar

INICI DEL CURS: 14 de setembre de 2015.
FINAL DEL CURS: 21 de juny de 2016.

FESTES DE LLIURE DISPOSICIÓ: 7 de desembre de 2015, 8 de gener de 2016 i 8 de febrer de 2016.
VACANCES DE NADAL: del 23 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos.
SETMANA SANTA: del 19 al 28 de març, ambdós inclosos.
FESTES LOCALS: 24 de setembre de 2015, 16 de maig de 2016 i 27 de maig de 2016.

El calendari complert el podeu descarregar de l'apartat "documents informatius".

Horari

L'horari lectiu del centre, tant per Educació Infantil com per Educació Primària, és el següent:

Matí: de 9 a 12:30 h.
Tarda: de 15 a 16:30 h.

JORNADA INTENSIVA: el 22 de desembre de 2015 i del 6 al 21 de juny de 2016.

Directori

Administrativa: Manoli Martínez
Conserge: Jose María Font

Entrades

Tots els alumnes del Centre accediran al recinte per la porta del final del carrer Bonavista que dóna accés directe al pati de l'Escola. Aquesta port s'obre 5 minuts abans de les 9 i de les 15 h. Igualment, es tanca 5 minuts més tard de les 9 i de les 15 h.

Els dies de pluja, l'entrada es realitzarà per la porta principal que dóna accés al vestíbul i que s'obre cinc minuts abans de l'hora.

Cada alumne farà una fila en sonar el timbre al lloc del pati assenyalat per a cada grup, segons la porta respectiva d'accés a l'Escola:

• P-3/P-4 :  Entraran  fent fila per la porta de la seva classe que dóna al pati. (Edifici de Parvulari)
  • P-5 :  Entraran  fent fila per la porta de la seva classe que dóna al pati. (Edifici de Primària)
  • 1r/2n : Faran  fila al pati davant dels lavabos de les noies. Entraran per l'escala que dóna accés al pis superior.
  • 3er/4art: Faran fila al  pati davant  les escales d'accés a l’Escola A. Gaudi. Entraran per la porta d'accés al pis superior del Centre.
  • 5è/6è :  Faran fila al pati davant de la porta de vidre d'entrada al vestíbul del Centre. Els alumnes de 5è entraran per la porta de la dreta i els de 6è per la de l'esquerra.

Sortides

Els alumnes de P-3  que no es quedin al menjador  sortiran per la porta principal de l’edifici de Parvulari. A les 16:30 hores es recolliran directament a la seva classe.

Els alumnes de P-4  sortiran per la porta principal de l'edifici del  Parvulari.

Els alumnes de P-5 sortiran/recolliran sempre directament a la seva classe.

Els alumnes de  1r / 2n  sortiran per la mateixa escala/porta que entren i han de ser recollits pels seus familiars.

Els alumnes de 3r fins a 6è sortiran, acompanyats pels seus mestres, per la porta principal. En cas  de que hi hagi familiars que els vinguin a buscar, els esperaran fora.

Horaris d'atenció a les famílies

L'horari d'atenció als pares/mares per part dels tutors és dimarts i dijous de 12:30 a 13:30 h., sempre concertant abans l'entrevista amb el tutor/a corresponent.

L'horari d'atenció de direcció és: dilluns de 15:30 a 16:30 h. i dimecres de 9 a 10 h.