carrer Bonavista s/n
E-mail: a8051240@xtec.cat

Serveis

Menjador

El Centre ofereix un servei de menjador que començarà des del primer dia de classe i funciona tots els dies lectius del calendari oficial del curs.
Els alumnes dinen a les instal·lacions de l'Escola Antoni Gaudí i realitzen les activitats de menjador a les instal·lacions del nostre Centre amb els seus monitors/es corresponents.
El menú es reparteix mensualment a tots els alumnes.

Acollida

El servei d'acollida funciona de dilluns a divendres de 7:30 a 9 h. del matí.

Casal d'estiu

El Centre realitza un Casal d'Estiu durant el mes de juliol. Es realitzen diferents tipus d'activitats (jocs, jocs d'aigua, activitats esportives, sortides, cançons...) amb objectius educatius i lúdics per tal que els infants aprenguin i gaudeixin de l'estiu.

Sortides pedagògiques

Es realitzen sortides pedagògiques al llarg del curs. Cada curs realitza unes sortides diferentes, adequades al seu nivell i relacionades amb el temari treballat a l'aula.

Activitats extraescolars organitzades per l'AMPA

L'Associació de Pares i Mares d'Alumnes us ofereix un seguit d'activitats a realitzar un cop acabat l'horari lectiu dels nens, les quals les podreu consultar a l'apartat d'AMPA.