29 de Gener de 2016

Ja ha arribat el Rei Carnestoltes a l'escola!
Ens dóna unes consignes que hem de seguir durant la setmana vinent, des de P3 fins a 6è de primària.
Us animem a seguir-les i per això us facilitem el document recordatori.

28 de Gener de 2016

Us fem arribar el menú del mes de Febrer.

Les dates previstes pel projecte d'anglès al menjador pel mes de Febrer seran el dilluns 8, dimecres 17 i divendres 26.

Un any més la nostra escola s'ha adherit al Pla de Consum de fruita a les escoles, amb l'ajuda financera de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya, tot repartint fruita per esmorzar o berenar als alumnes d'Educació Primària.

21 de Desembre de 2015

Arribat el final del primer trimestre us volem desitjar que passeu unes Bones Festes. I ho farem amb la postal guanyadora del II concurs de postals de Nadal que organitzem des de l'escola.

Enguany la postal guanyadora és la de l'alumne de sisè, Jordi Ledesma. Felicitem el guanyador pel seu magnífic treball.

Recordem que demà la jornada escolar acabarà a la 1 del migdia i que reprendrem les classes el divendres 8 de gener.

Ja us podem facilitar el menú de principis d'any. Seguiu el següent enllaç.

Les dates previstes pel projecte d'anglès al menjador pel mes de gener seran el divendres 8, dimarts 19 i dijous 28.

30 de Novembre de 2015

Ja teniu a la vostra disposició el menú de menjador del mes de Desembre.
Les dates previstes pel projecte d'anglès al menjador seran el dimarts 1, i dilluns 14.

18 de Novembre de 2015

Els alumnes d'Educació Infantil participen aquest curs en el projecte pedagògic "AMiC" (Art, Mestres i Creació) amb l'aigua com a protagonista per fer un treball artístic.
En aquest projecte hi participen un total de 9 escoles de la comarca del Bages i durarà tot el curs.
El llarg del curs us anirem explicant la nostra experiència.

17 de Novembre de 2015

A l'apartat d'Àlbum Digital ja podeu gaudir de les danses de la Castanyada.
Properament podeu gaudir de les fotos en els corresponents blogs.

3 de Novembre de 2015

Us fem arribar el menú de menjador d'aquest mes entrat.
Les dates previstes pel projecte d'anglès al menjador pel mes de Novembre són el dilluns 2, dijous 12 i dilluns 23.

27 d'Octubre de 2015

Recordem que el proper divendres 30 d'octubre serà festiu de lliure disposició.

7 d'Octubre de 2015

Els noms de les classes per aquest curs estan relacionats amb l'Univers i seran diferents planetes, constel·lacions, naus especials, misions d'exploració a l'espai,...
Podeu consultar els noms en el document adjunt.

Us informem també dels horaris d'atenció als pares per part dels tutors en l'apartat d'horaris en les informacions pels pares.

Així com també podeu consultar la plantilla de mestres de l'actual curs en l'apartat de documents de Centre.

28 de Setembre de 2015

Un any més el Consell Comarcal del Bages organitza el Cros Escolar Comarcal.
S'inicia aquest diumenge a Sant Vicenç de Castellet. Per més informació seguir l'enllaç de la Normativa.

Els interessats a participar del Cros recordeu que us heu d'apuntar abans de dimecres 30 de Setembre.
Aquí teniu la informació pel primer Cros.

Està a la vostra disposició el menú del mes d'octubre.

9 de Setembre de 2015

A l'apartat de menjador podeu consultar les novetats del servei de menjador per aquest curs.
També podeu consultar la WEB del Consell Comarcal del Bages per resoldre els dubtes.

7 de Setembre de 2015

BENVINGUTS AL NOU CURS

Informacions vàries per tenir en compte en l'inici de curs.

S'iniciarà el curs escolar 2015-2016 el dilluns 14 de setembre.

Informem i recordem les dades de les reunions d'inici de curs de cada nivell adreçada als pares:

*Educació Infantil
-P3 - dimarts 8 de setembre de 2015 a les 18:30.
-P4 i P5 - dimecres 9 de setembre de 2015 a les 17:00.

*Cicle Inicial
-1r i 2n - dimarts 8 de setembre de 2015 a les 17:00.

*Cicle Mitjà
-3r i 4t - dimarts 22 de setembre de 2015 a les 17:30.

*Cicle Superior
-5è i 6è- dimarts 29 de setembre de 2015 a les 17:30.

Us hi esperem!

Teniu a la vostra disposició el menú de menjador de Setembre per començar el curs.
Properament us informarem de les novetats en el servei de menjador.

Històric de Notícies

Curs Escolar 2014-15