30 d'Octubre de 2014

Us informem dels horaris d'atenció als pares per part dels tutors en l'apartat d'horaris en les informacions pels pares.

Ja s'han escollit els noms de les classes per aquest curs. Ja sabeu que som noms de Països del Món.
Les classes d'Educació Infantil estan dedicades a cultures del món, i les classes de Primària s'han centrat en Països dels diferents continents: Europa les de Cicle Inicial, Amèrica les classes de Cicle Mitjà i Àsia les de Cicle Superior.
Podeu consultar els noms en el document adjunt.

Us informem de les extraescolars que porta a terme l'AMPA durant aquest curs a l'apartat d'Extraescolars.

Està disponible el menú del menjador del proper mes de novembre a la secció de Menjador.

Us recordem que demà divendres 31 d'octubre és Festa de Lliure Disposició.

Bona Castanyada a tothom!

29 de Setembre de 2014

Està disponible la informació que es va fer arribar a les famílies el primer dia de curs, per tal de recordar informació bàsica pel funcionament del curs i comunicar de les novetats i la plantilla de mestres de l'actual curs.

Ja teniu a la vostra disposició el menú del menjador del proper mes d'Octubre a la secció de Menjador.

12 de Setembre de 2014

Podeu consultar el Menu del menjador pel mes de Setembre.

5 de Setembre de 2014

Informacions varies per recordar per l'inici de curs.

S'iniciarà el curs escolar 2014-2015 el dilluns 15 de setembre.

Recordem les dades de les reunions d'inici de curs pels pares, ja que hi ha hagut alguna variació:

El proper dilluns 8 de setembre es convoca a les famílies de Cicle inicial amb el següent horari:
-1r - a les 17:00.
-2n - a les 18:00.

I el proper dimarts 9 de setembre es convoca a les famílies d'Educació Infantil amb el següent horari:
-P3 - a les 17:00.
-P4 - a les 16:00.
-P5 - a les 15:00.

I pels alumnes de cicle mitjà (3r i 4t) i cicle superior (5è i 6è) ja es concretaran un cop iniciat el curs.

Totes les reunions de pares es faran a les respectives aules.
Us hi esperem!

Històric de Notícies