Les Persones

Alumnes

Durant el curs 2010-2011 la nostra escola té 384 alumnes distribuïts de la següent manera:

Educació Infantil
Cicle Inicial
Cicle Mitjà
Cicle Superior

Mestres

Durant el curs 2009-2010 la nostra plantilla és de 31 mestres.
Hi ha mestres d'Ed. Infantil, de Primària, de Música, d'Ed. Física, d'Anglès, d'Aula d'Acollida i d'Ed. Especial.

AMPA

L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes col·labora amb l'escola, entre d'altres coses, portant a terme
les activitats extra-escolars: atletisme, informàtica, karate, aeròbic, psicomotricitat, sevillanes, ...

Personal no docent

El nostre centre compta amb les excel·lents habilitats del nostre Oficial d'Ofici (conserge).
El Manolo té cura de tot allò que s'espatlla i, a més a més, col·labora en la fabricació d'alguns materials que usen els alumnes (àbacs, safates, trens-penjadors, caseta del parvulari ...).
També comptem amb el personal que cada dia neteja l'escola perquè l'endemà la trobem preparada per fer la feina escolar.