Col·legi Vedruna Malgrat de Mar. C\ Mar 30-32 i C\ Pla S\N Telèfon: 93 761 03 27 Fax: 93 761 16 12
LA NOSTRA ESCOLA
ON SOM
POBLE
COMARCA
HISTÒRIA
ESTIL PEDAGÒGIC

El nostre estil educatiu pren com a base la valoració de les persones i de les relacions interpersonals.

Fomentar un entorn familiar i proper per tal d'estimular i potenciar el desenvolupament personal, social i acadèmic dels estudiants.

L'educació en valors és l'eix de l'activitat educativa i es concreta en una pedagogia del respecte, el diàleg, la responsabilitat, l'esforç, la participació i la creativitat.

El projecte educatiu va començar al 1826 amb Joaquima de Vedruna i de Mas, que va impulsar i liderar un projecte d'ESCOLA CRISTIANA, amb identitat i estils propis.

Aquest és l'estil educatiu que cohesiona i marca el caràcter de totes les escoles Vedruna.

EL NOSTRE ESTIL PEDAGÒGIC
t