Tornar a la portada Escola Antoni Brusi Som aquí

Noves tecnologies
P. llengües estrangeres

PLANS ESTRATÈGICS

Amb la proposta presentada amb el Pla Estratègic 2001-2005, volíem establir una línia d'escola que posteriorment, amb successius projectes, hem anat ampliant i consolidant.
En aquell moment els objectius es van concretar:

Millora en la qualitat del centre en:

Anglès, música i noves tecnologies

Objectius proposats

1.- Integrar l'ús de les noves tecnologies i sistemes de comunicació en l'aprenentatge de la llengua anglesa i l'educació musical i al currículum general de l'escola.
2.- Aprofitar la riquesa multicultural que hi ha a l'escola des dels tres elements curriculars: música, anglès i noves tecnologies.
3.- Desenvolupar i potenciar les diverses capacitats dels alumnes obtenint un rendiment òptim de totes elles a través dels elements curriculars abans esmentats.

Nou Pla Estràtegic del 2007/2010

El nou Pla d'autonomia de centre treballa en dos objetius fonamentals, proposats pel departament:

1.- Millorar els resultats educatius
2.- Millorar la cohesió social