Tornar a la portada Escola Antoni Brusi Som aquí

Noves tecnologies
P. llengües estrangeres

NOVES TECNOLOGIES
Ús de les noves tecnologies i sistemes de comunicació com a eina habitual de treball
a través de totes les àrees del currículum.

Com a conseqüència dels diferents projectes portats endavant, l'escola està dotada d'elements informàtics en tots els seus espais.
Des de l'inici del Pla Estratègic del període 2001/2005, en que ja, tot l'alumnat, passava per les dues aules d'informàtica, fins aquests moments, les dotacions de l'escola han augmentat d'una manera considerable.
Les dues aules d'anglès, l'aula de ciències, la biblioteca, l'aula de música i totes les aules dels diferents cicles disposen d'elements que ajuden a desenvolupar la feina de les àrees curriculars.
Els nens realitzen les classes amb l'ajut de canons d'imatge i pissarres interactives i hem iniciat la utilització de portàtils individuals a les classes del cicle superior.

D'aquesta manera natural els nens i nenes de l'escola es relacionen amb les noves tecnologies i adquireixen competències audiovisuals.

Portada > Projecte Educatiu > Noves tecnologies

Mapa del Web