Tornar a la portada Escola Antoni Brusi Som aquí

Noves tecnologies
P. llengües estrangeres

PROJECTE EDUCATIU

Volem, amb el nostre projecte educatiu, i des de la nostra acció educativa, formar i oferir a la societat el tipus de persona que aquesta societat ens demana.
Una persona capaç d'aconseguir crítica i responsablement el seu projecte individual i és per això que els ajudem en el seu creixement a través d'un àmbit de confiança i d'exigència que afavoreix el desenvolupament de l'autonomia personal i l'autoestima ja que ambdues característiques són necessàries per a un desenvolupament integral i harmònic dels infants.
Procurem establir relacions de cooperació dins de la classe i dins de l'escola per tal de facilitar la interacció entre els nens i nenes i facilitar així la seva relació social i els seus aprenentatges.
Volem ser i actuar com una comunitat educativa inserta en el context cultural del propi país com a punt de partida per al coneixement d'una cultura més àmplia.
Desenvolupar en un marc de tolerància i respecte la llibertat de cadascú, potenciant els valors democràtics, la solidaritat, la col·laboració i la no discriminació.

Portada > Projecte Educatiu

Mapa del Web