Tema anual de Centre

Cada any l'escola escull un tema que servirà com a eix del curs. Aquest tema vertebra, entre moltes altres coses, l'elecció dels noms de les classes.
Durant el curs 2011-2012 aquest tema fou l'esport.
I el curs 2012-2013 va ser el cinema.
Pel curs 2013-2014 s'ha escollit la música.
Durant el curs 2014-2015 es treballa sobre els Països del Món.
En el curs 2015 -2016 s'han seleccionat noms relacionats amb l'Univers.
Durant el curs 2016 -2017 el tema a treballar són els Fets Històrics.

Jornades Culturals

Cada curs es fan les Jornades Culturals durant tres dies.

Jornades Culturals - Curs 2013 - 2014 - Viatge musical pel món

La Maleta Viatgera

La Maleta Viatgera és un recurs educatiu que permet la realització d'un treball didàctic en família destinat a estimular l'hàbit i el gust per la lectura des de les primeres edats. La família és la primera responsable del foment de la lectura en els seus fills i filles. Amb aquesta iniciativa volem ajudar-la en el seu paper de creació de l'hàbit lector.

Castanyada

Anualment es celebra la festa de la Castanyada amb una sèrie de danses i cançons i la visita de la castanyera a Educació Infantil. L'última celebració d'aquesta festa la podeu veure a l'apartat d'Àlbum Digital.

Cantada de Nadal

Cada curs, en l'últim dia del primer trimestre, tots els alumnes de l'escola realitzen un concert de nadales a l'església de la Balconada.

Sant Jordi

Cada curs es prepara una parada per vendre manualitats realitzades per alumnes de tot el centre per tal de subvencionar una part de la sortida de final de curs.

Cross Escolar

Els alumnes de la nostra escola participen en les curses realitzades pel Consell Esportiu del Bages. Tota la informació respecte aquestes curses, horaris i classificacions la podeu trobar a la seva web.

CROSS SANT VICENÇ DE CASTELLET - 2013 - 2014

Cursa Interescolar

Anualment els alumnes de l'escola Serra i Hunter participen en una Cursa Interescolar amb els alumnes de Primer d'ESO de l'Institut de Cal Gravat. Els alumnes d'aquest institut que tenen el títol de Dinamitzadors Esportius col·laboren en l'organització de la cursa.
Aquesta activitat es realitza anualment en l'últim dia lectiu abans de les vacances de Setmana Santa.

CURSA INTERESCOLAR _2014
CURSA INTERESCOLAR _2015
CURSA INTERESCOLAR 2017
CURSA 2016

English Hour

El curs 2013 -14 iniciem una altra activitat interescolar amb els alumnes de l'Institut de Cal Gravat. Aquesta vegada són alumnes de 4t ESO i porten a terme una activitat d'anglès seleccionada per cada grup d'edat des de P5 fins a 6è.
ENGLISH HOUR - 2013 -2014
ENGLISH HOUR_2016