Aquesta secció pretén fer un recull de vídeos o fotografies de les diferents activitats que es duen a terme amb la participació de bona part de l'alumnat de l'escola, ja que les activitats pròpiament de cada nivell ja es mostren en els blogs corresponents.

Maig 2017 - CANTANIA

Els alumnes de cinquè aquest curs també han participat a la cantania que es va celebrar el maig al Kursal de Manresa juntament amb altres escoles de la comarca.

Abril 2017 - CURSA

Com ja és tradició de l'escola, en finalitzar el segon trimestre fem la Cursa escolar amb la participació de tots els alumnes de l'escola i els alumnes de 1r d'ESO de l'institut Cal Gravat. Aquest any vàrem traspassar la cursa un dia abans pel fet de coincidir amb el dia mundial de l'esport. Aqui en podeu veure el recull fotogràfic de la cursa.

Desembre 2016 - PASTORETS

Un any més els alumnes de P5 han representat els pastorets en finalitzar el primer trimestre. Aquesta vegada la representació només s'ha dut a terme pels alumnes d'Educació Infantil i per les famílies d'aquests alumnes.Podeu veure el vídeo seguint l'enllaç als Pastorets.

Octubre 2016 - CASTANYADA

Un any més hem celebrat la tradicional festa de la Castanyada i com a novetat d'aquest curs hem gaudit d'algunes cançons interpretades en directe. Podeu seguir l'enllaç per veure els diferents vídeos de la visita de la Castanyera a Educació Infantil i les danses que vàrem ballar tots.

Octubre 2015 - CASTANYADA

Com cada any hem celebrat la festa de la Castanyada, i aquest any hem ballat les danses al matí i seguidament hem menjat castanyes.
Podeu seguir l'enllaç per veure'n les danses de la Castanyada.

Maig 2015 - Cantània 2015

El passat 13 de maig els alumnes de 5è van participar, igual que en cursos anteriors, a la Cantània que es va fer al Teatre Kursal de Manresa, juntament amb altres alumnes d'escoles de la ciutat i de la comarca.
Aquest any la història es centrava amb l'experiència d'un nen africà que emmigra del seu país i descobreix la immensitat del mar.

Cantania 5è - Maig 2015

Març 2015 - Cursa interescolar 2015

Un any més hem despedit el segon trimestre fent la Cursa Interescolar amb l'Institut de Cal Gravat. Aquest és el recull de fotografies de l'esdeveniment.

CURSA INTERESCOLAR 2015

Febrer 2015 - Jornades Culturals amb Lluís Pinyot

Un any més l'escola ha celebrat les Jornades Culturals amb una actuació adreçada a tots els alumnes de l'escola.
Aquesta vegada ha estat l'Animador Lluís Pinyot que, amb el seu repertori de cançons populars, ens ha fet viatjar per diferents Països del món. Països que hem anat treballant com a projecte d'aquest curs dedicat als Països Del Món. Podeu veure i gaudir d'un resum de l'actuació en el Vídeo enllaçat.

Desembre 2014 - Pastorets de P5

En finalitzar el primer trimestre els alumnes de P5 han representat els Tradicionals Pastorets com a mostra dels projectes de les festes i tradicions que treballen a Educació Infantil. Aquesta representació s'ha pogut oferir als alumnes de cicle inicial i part de cicle mitjà i a les famílies dels protagonistes en dues sessions. Felicitem als petits actors i actrius que ho han fet com autèntics professionals.
Podeu disfrutar de la representació seguint l'enllaç del Vídeo.

Octubre de 2014 - LA CASTANYADA

Un any més i en motiu de la Castanyada hem ballat danses i hem menjat castanyes amb la Castanyera.
Podeu veure'n les danses a l'enllaç de la Castanyada del 2014.

Juny de 2014 - CANÇONS DEL MAR - CICLE MITJÀ

En finalitzar el curs els alumnes de cicle mitjà han presentat cançons de diferents animals del mar als alumnes d'Educació Infantil.
Mireu-ne el resultat en el següent vídeo.

Maig de 2014 - CANTANIA - 5è

El passat 20 de maig els alumnes de 5è van participar a la Cantània que es va celebrar al Teatre Kursal de Manresa, amb la participació de diferents escoles de Manresa i rodalies, amb més de 300 alumnes.
Felicitem a tots els participants de l'éxit de la Cantata en el que es reflecteix el treball de tot un curs.
Tal i com el seu títol ens diu, "Rambla Llibertat", va permetre treballar el valor de la llibertat individual i el respecte cap als altres.
Esperem poder repetir l'experiència el proper any.

Cantania 2014
Cantania - Maig de 2014

Abril de 2014 - CURSA INTERESCOLAR

En finalitzar el segon trimestre vàrem tornar a organitzar la Cursa Interescolar amb l'Institut de Cal Gravat. Aquest és el recull de fotografies de l'esdeveniment.
Fotografies de la Cursa Interescolar - Curs 2013 - 2014

Febrer de 2014 - JORNADES CULTURALS

Durant les Jornades culturals del Curs 13 - 14, dedicades a la música, hem participat d'una Master-class de ball amb diferents estils de ball amb el Dinamitzador i Coreògraf Jordi Callau i d'una Batucada amb el grup Batrakes.
En veureu una mostra seguint l'enllaç de Jornades Culturals - 2014 .

Octubre de 2013 - LA CASTANYADA

Per celebrar la Castanyada hem ballat danses i hem menjat castanyes amb la Castanyera.
Podeu veure'n una mostra a l'enllaç de la Castanyada del 2013.

Març de 2013 - FLASHMOB

En finalitzar el segon trimestre i després de la, ja, tradicional cursa, hem fet un Flashmob dedicat a l'esport.
Podeu visualitzar-lo seguint l'enllaç al Flashmob de l'Esport de l'Escola Serra i Hunter.

Febrer de 2013 - LIPDUB

El Lipdub recull el treball fet durant les jornades culturals del curs 12 - 13 , les quals van estar dedicades al Cinema, i on cada classe tenia el nom d'una pel·lícula.
Podeu disfrutar-lo seguint l'enllaç al Lipdub sobre el Cinema de l'Escola Serra i Hunter.