SERVEI DE RECICLATGE

Qui pot fer reciclatge?

Tot aquell que hagi pagat la quota de l’AMPA, que són 25€ per família i, hagi realitzat el pagament del material escolar al centre.

Com funciona el reciclatge?

A partir de tercer curs de primària, ens podem acollir al reciclatge.
Això suposa que el primer any s’haurà de pagar la totalitat dels llibres, però que la resta de cursos només haurà de pagar 6€ per donar continuïtat al reciclatge i, que a l’últim any (sempre i quan s’hagi respectat el bon estat dels llibres) des de l’AMPA, es tornarà la meitat del que varen pagar el primer any.

A final de curs, des de l’AMPA, recollim cada un dels lots dels nens per poder realitzar la seva comprovació i posar-los a punt per ser utilitzats per un altre alumne. És per això que necessitem a un grup important de pares i mares perquè ens donin un cop de mà ja que són molts llibres per repassar.

On s’ha d’anar a pagar?

A través de transferència bancària a Banc Sabadell
Cte.ES57 0081-1899-26-0001009709

O bé a través del Caixer automàtic: pagament a tercers amb el codi CODI001340

Quina quantitat?

En cas de ser el primer any, la totalitat dels llibres.
A partir del segon any, la quantitat de 6€.

Per qualsevol dubte, aclariment o suggerència us podeu posar en contacte per correu electrònic al següent mail: ampaserraihunter@gmail.com