- Implicar els alumnes en l’elecció, la programació i la preparació del tema. |
- Compartir l’estudi d’un tema amb tots els nens de l’escola. |
- Valorar les aportacions de tots per a l’enriquiment del treball. |
- Implicar totes les àrees en el treball. |
- Participar tota la comunitat educativa en la decoració de l’escola. |
- Buscar una mascota per a la Setmana Cultural. |
- Estudiar la relació que ha tingut la màgia amb la descoberta del món durant la història. |
- Conèixer la relació que ha tingut la màgia amb el poder. |
- Conèixer el paper de la màgia a la literatura. |
- Conèixer i estudiar alguns personatges fantàstics (fades, follets, bruixes, mags,…). |
- Produir textos relacionats amb la màgia (encanteris, contes, jeroglífics,…). |
- Conèixer diferents tipus de màgia. |
- Gaudir d’un espectacle de màgia. |
- Aprendre alguns trucs. |
- Conèixer de primera mà les experiències i la feina del mag. |
- Fer que els propis nens fessin màgia als seus companys. |
- Fer tallers de màgia. |
- Veure alguna pel·lícula sobre el tema. |
- Visitar un Museu de Màgia. |
- Participar i gaudir d’una activitat relacionada amb personatges màgics. |
- Aprofitar les noves tecnologies per fer recerca. |
- Elaborar un article per a la revista. |