setmana cultural


objectius text programa activitats la mascota

- Implicar els alumnes en l’elecció, la programació i la preparació del tema.
- Compartir l’estudi d’un tema amb tots els nens de l’escola.
- Valorar les aportacions de tots per a l’enriquiment del treball.
- Implicar totes les àrees en el treball.
- Participar tota la comunitat educativa en la decoració de l’escola.
- Buscar una mascota per a la Setmana Cultural.
- Estudiar la relació que ha tingut la màgia amb la descoberta del món durant la història.
- Conèixer la relació que ha tingut la màgia amb el poder.
- Conèixer el paper de la màgia a la literatura.
- Conèixer i estudiar alguns personatges fantàstics (fades, follets, bruixes, mags,…).
- Produir textos relacionats amb la màgia (encanteris, contes, jeroglífics,…).
- Conèixer diferents tipus de màgia.
- Gaudir d’un espectacle de màgia.
- Aprendre alguns trucs.
- Conèixer de primera mà les experiències i la feina del mag.
- Fer que els propis nens fessin màgia als seus companys.
- Fer tallers de màgia.
- Veure alguna pel·lícula sobre el tema.
- Visitar un Museu de Màgia.
- Participar i gaudir d’una activitat relacionada amb personatges màgics.
- Aprofitar les noves tecnologies per fer recerca.
- Elaborar un article per a la revista.