INSTAL·LACIONS I EQUIPAMENTS DEL CENTRE

La nostra escola disposa dels equipaments necessaris per dur a terme la tasca educativa. Tenim dues aules d'informàtica, una especialment adequada als més petits amb un mobiliari a la seva mida que els permet disposar de tots els recursos (impressora, escàner i càmeres) i una altra aula dotada de 13 ordinadors per als alumnes de primària, també amb tot l'equipament necessari.
Com ja sabeu un dels trets més característics de la nostra escola és l'oferta de llengües estrageres (francès i anglès). Per això també disposem d'una aula específica dotada de video, dvd i laboratoris d'idiomes per poder fer que els alumnes visquin l'aprenentatge de les llengües.
Una altra de les aules específiques és la de música, completament insonoritzada i amb una excel·lent acústica per poder gaudir tant de les audicions com de les interpretacions de piano, flauta, etc. dels mateixos alumnes.
L'aula natura la tenim condicionada amb material per experimentar i descobrir l'entorn natural....
L'escola, a més, compta amb un complet i equipat gimnàs per a poder realitzar les activitats d'educació física i dues pistes exteriors de futbet i minibàsquet. Alhora també disposem d'una aula de psicomotricitat per als més menuts d'Educació Infantil.