Accés privat...

Novetats

Objectius

Molts pares i mares es pregunten : Què faran nostres fills/es a la Llar d’infants? Encara hi ha qui pensa que només és un tipus d’esbarjo o simplement un lloc on tenir cura dels petits/es. Afortunadament, ja són moltes les famílies que saben que els nens i les nenes a les llar d’infants aprenen tot jugant i, és on poc a poc van construint els fonaments dels seus posteriors aprenentatges.

Per aquest motius a la Llar d'Infants Ninot ens plantegem els següents objectius:

1- Oferir un servei destinat principalment als infants de 0 a 3 anys

2- Fomentar sempre un ambient càlid en el que els nens i les nenes gaudeixin jugant i aprenguin a aprendre.

3- Garantir una ajuda complementària a les famílies en el desenvolupament i educació dels infants

3- Potenciar la relació i la col·laboració entre el conjunt d’educadors/es i les famílies a partir del diàleg com a element de confiança.

4- Dirigir la nostra finalitat pedagògica cap a la formació integral dels nostres alumnes i a la seva adaptació i socialització dins del medi que els envolta.

5- Proporcionar a cada alumne els elements d’educació i aprenentatge més idonis, ja que cada nen i nena és únic i irrepetible.

6- Tenir en compte que el conjunt d’educadores que treballem a la llar estem obertes a la realització d'una formació permanent.