Accés privat...

Novetats

Definició de la nostra escola

La Llar d'Infants Ninot pren com a referència la pedagogia activa. A la nostra escola creiem en l'experimentació i la manipulació com a mètode més adient per a l'adquisició de coneixements ja que és a partir dels sentits, i més en aquestes edats, com els infants interactuen i coneixen els seu entorn i el món que els envolta.

Un dels nostres objectius és el millorar el servei adreçat a l'educació dels infants de 0 a 3 anys, afavorint en tot moment el seu benestar, la seva protecció i la seva cura diària, dotant-los d'un desenvolupament harmònic en tots els seus àmbits: afectiu, social, motriu i cognitiu.
Alhora no deixem de banda l'atenció a les seves necessitats biològiques, com són el descans, la higiene, l'alimentació, i per a nosaltres la que creiem més important, la resposta a les demandes afectives. És per aquesta raó que apostem per a l'educació emocional plena d'intencionalitat afectiva i assistencial.

El nostre procés de millora l'enfoquem des d'un caràcter didàctic i educatiu, tenint sempre present Curriculum que proposa el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, que ens ajuda a aconseguir una escola de qualitat.

“ Un dels principals objectius de l'educació ha de ser ampliar les finestres per les quals veiem el món” Arnold Glasow