IESI la Bisbal

Activitats Extres 97-98

La Bisbal-Ciutat

Revista electrònica dels alumnes de l'EATP d'Informàtica de 3r de BUP, del curs 97-98.

Programa Comenius

Pàgina d'en Ramon Monràs, professor de Ciències, responsable de la participació del centre en aquest programa.

Imatges de l'Institut

Album de fotos del centre i el entorn.

Viatge a Màlaga

Un grup de 30 alumnes de quart d'ESO van a Màlaga l'última setmana de novembre de 1997.

Cròniques de festes i celebracions

És el treball de l'alumna de 3r de BUP B Laura Pi per la Web del centre.

Hi pots trobar:

• La festa de fi de 1r trimestre (19 de desembre del 98)
  • El viatge de 3r de BUP (mes de febrer del 98)

Afeccions Musicals

És el treball de l'alumne de 3r de BUP A Joan Torró per la Web del centre.

Proves CANGUR

És el concurs Europeu de Matemàtiques, organitzat, a Catalunya, per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). En el cas dels alumnes de la Bisbal, enguany serà vàlid pel Premi Sant Jordi de Matemàtiques del IESI la Bisbal.

El nostre centre hi participa el dia 20 de març del 1998 per segon any consecutiu.

Només per alumnes de 3r i 4t d'ESO, de 3r de BUP, de COU i de FP.

Xerrada per als pares d'alumnes

FACTORS DE RISC
Es fa el 17 de març del 98, organitzada per l'APA de l'IESI.

Diada de Sant Jordi 1998

Estem desolats: Enguany la tan esperada entrega dels Premis Sant Jordi, autèntics Oscars de l'Institut, s'haurà de celebrar separadament per Cicles educatius.

La famía ha crescut tant, la ciutat i l'Institut són tant pobres, que no hi ha cap local en tota la Bisbal on hi capiguem tots.

Però els resultats els podrà veure tot el món (menys la majoria dels nostres alumnes) a la Web de la XTEC.

Xerrada per als pares d'alumnes

EDUCAR EN UN MÓN AMB DROGUES
Es fa l'11 maig del 98, organitzada per l'APA de l'IESI.

La Web del sopar de COU.

Homenatge als nois i noies que deixen (o no) l'Institut de la Bisbal el curs 97-98. Un curs memorable per moltes raons.

[ Portada | Introducció | El Centre | Història |
| Caixa dels Trons | Anuncis | Estudis en preparació | Activitats Normals |