Entrevistes

Alumne encarregat: Eduard Agustí 3r de BUP B

Aquí hi entrevistarem a personalitats del nostre centre, el professorat i la direcció.

Entrevista al professorat

Preguntes al director

La opinió del públic

Entrevista al professorat

Quines asignatures ensenyes? Quina t'agrada més ensenyar i per què?

T'identifiques com a bon professor? I per què?

Creus que les teves classes són interesants? Per què?

Què opines sobre l'actitud dels alumnes? Com els controles? Quin tracte tens amb ells?

Què opines de l'ESO?

Què opines sobre l'institut(el seu aspecte, organització, actitud...)? Què canviaries de l'institut?

Fas algun altre servei a l'institut? Per què i quin és? Comenta'l.

Ets tutor d'alguns alumnes? És difícil, comporta problemes i per què?

Ara que hi ha tants professors, quina relació o ambient hi ha entre vosaltres?

Tens alguna anècdota que t'hagi passat abans a l'institut, o amb un alumne, o amb un altre professor o director, ens l'explicaries?

Has estat en algun altre institut abans? Ens pots fer cinc cèntims de com era? Quina diferència hi ha amb el que estàs ara?

Has tingut alguna altre professió abans de ser professor? Quina era? Ens la comentaries?

Ens podries comentar alguna diferència entre les escoles o instituts del teu temps amb els d'ara?

Resposta del professorat

Preguntant al director

Quina actitud tens davant el professorat? I davant els alumnes?

Què opines sobre l'ESO?

Sabem que també realitzes el treball de professor, com el compagines amb el de director?

Quins projectes es tenen pel futur?

Segurament deus tenir moltes anècdotes, en podries comentar alguna en especial?

Podries donar-nos una valoració general d'aquest any de l'institut?

Durant la teva tasca de director, qui t'ha creat més problemes i/o mal de caps, l'alumnat o el professorat?

Com es decideix la renovació de contracte o no d'un professor? És una decisió difícil?

Què n'opines de les UCAS? Quina creus que seria la solució si el seu nombre d'alumnes s'incrementés?

Senyor director envïins la resposta.

La opinió pública

Al tot el professorat de l'IESI la Bisbal: ens agradaria rebre les teves respostes i comentaris per la bústia que hi ha a la part inferior de la pàgina.

[Plana Principal] [Caixa dels Trons]