INSTITUT DEL PONT DE SUERT
Barri d'Aragó s/n. El Pont de Suert 25520 (Lleida) Tel. 973 690 040 Fax 973 690 383

Notícies i activitats del 1r trimestre

Notícies curs 2011-12

Premis Mossèn Anton Navarro

Projecte El quebrantahuesos: una especie única

El departament de cicles formatius de natura du a terme aquest projecte en col·laboració amb el Centro de capacitación y experimentación de Cazorla a Andalusia. El proper dilluns 8 d'octubre rebrem la visita de l'esmentat centre que treballaran conjuntament amb els nostres professors i alumnes fins al dijous 11.

Aquestes són algunes de les activitats del programa de l'estada:

Dilluns: 9.00 h Acte de benvinguda al centre. 10.00 h Ruta dels Voltors de La Terreta. Dimarts: Visita al Centre de fauna de Planes de Son. Visita de l'abetal de la Mata de Valencia. Parada al Valle de Aran passant pel Port de la Bonaigua. Dimecres: Recorregut guiat pel Parc nacional d'Aigüestortes. Visita de las pistes d'esquí alpí de BOI-TAÜLL i de l'art romànic de la Vall de Boí. Dijous: Visita del Centre de recuperació de fauna de Vallcalent a Lleida.

Posteriorment, serà el nostre torn de visitar la seva zona amb els nostres alumnes i professors.

Inici

Reunions informatives d'inici de curs amb pares i mares

Com cada any, el passat dimarts 30 d'octubre van tenir llocs les reunions d'inici de curs amb pares i mares d'alumnes. La reunió ca constar de dues parts.

En la primera, la directora del centr, l'Ariadna Garcia, va donar informació general sobre diversos aspectes del nostre funcionament: ensenyaments impartits, matrícula, projectes, etc. Posteriorment van tenir lloc les reunions amb els tutors i professors de cada curs o grup. En aquest cas, la informació va ser més concreta respecte al rendiment i funcionament de cada grup. També es van lliurar als assistents els resultats de l'avaluació inicial i els codis per accedir a l'aplicatiu de control individualitzat de cada alumne (assistència, incidències, etc.).

Si no hi vau poder assistir, cal que us poseu en contacte amb els tutors per tal d'obtenir l'esmentada informació.

Cinefòrum

Aquest curs hem començat aquesta nova activitat. Es tracta de veure una pel·lícula per després comentar-la amb altres companys compartint les diferents impressions i punts de vista. Es tracta d'una activitat molt enriquidora que busca fomentar la relació entre els membres de la comunitat educativa, ja que hi participen tant alumnes com professors, i, especialment, fomentar la passió pel cinema des del centre. L'hem engegat amb la participació d'uns pocs professors i alumnes, però esperem que el nombre vagi augmentant poc a poc. De moment no tenim un horari fix però ens reunim a l'hora del pati a la biblioteca del centre i hi esteu tots convidats.

Ja portem tres pel·lícules vistes i comentades. Vam començar amb Promeses de l'est (David Cronenberg) i La carretera (John Hillcoat), dues pel·lícules que feien a TV3 els divendres a la nit i que van comentar els dilluns següents. La tercera pel·lícula va ser Las hermanas de la Magdalena (Peter Mullan), també a la televisió (Neox). La propera sessió serà el dimecres 19 de desembre i parlarem de la pel·lícula Un déu salvatge (Roman Polanski), que podeu veure en DVD (prestat de la biblioteca del Pont) si us interessa participar.

Eleccions al Consell escolar

S'obre el procès de renovació de membres del Consell escolar del nostre centre. En concret cal escollir els següents representants: 1 alumne/a, 1 pare o mare i 3 professors o professores. El procés s'inicia el 3 de desembre i s'acaba el 18 de gener.

Les votacions seran el dimarts 15 (pares/mares i professorat) i el dimecres 16 de gener (alumnes). Teniu més informació al mateix centre i també podeu descarregar la circular de comunicació als pares i mares i el calendari de les eleccions. Vegeu l'actual composició del nostre consell escolar aquí.