Atenció a l'aula

Per tal d’oferir un tractament més personalitat a tot l’alumnat del centre s’han establert uns criteris generals de formació de grups:

• 1r i 2n d’ESO: Els Grups-Classe seran heterogenis en quant a ritme i capacitat de treball de l’alumnat. En les àrees Instrumentals i Llengua Anglesa sortiran de cada grup-classe els nois i noies amb més capacitats i es crearà un grup flexible “E” per atendre millor el seu ritme d’aprenentatge (aquests grups estaran formats per un nombre determinat d’alumnes escollits als Equips Docents amb flexibilitat de retorn a l’aula ordinària)
  • 3r i 4t d’ESO: Els Grups-Classe seran homogenis en quant a ritme i capacitat de treball de l’alumnat. A 3r, els grups A-B i els C-D, porten horaris paral·lels en Català-Castellà i en Matemàtiques-Anglès, per tal de fer agrupaments per nivells en aquestes matèries. A 4t l’alumnat s’organitza segons les matèries optatives escollides.

Organització tutorial:

• Tutors de cada grup-classe d’ESO i CF i tutors de reforç per als alumnes de l’Aula Oberta i de l’Aula d’Acollida.
  • A tots els nivells educatius de l’ESO i a l’Aula Oberta, continuació de la posada en pràctica d’una experiència de Tutoria Compartida entre tots els membres de l’Equip Docent que tan bons resultats ha donat els darrers cursos.