Educació pels drets humans

Materials sobre els drets humans
que podeu trobar al CRP (1) (i 2)

Ciències experimentals

Relació amb les famílies a l'escola
bressol Tris-Tras

75è aniversari de l'Escola del Mar

Literatura viva a l'IES Collserola

El full informatiu ha nascut amb l'objectiu d'oferir una nova eina de comunicació del Centre de Recursos amb els centres educatius i d'aquests entre ells. Pretenem que aquesta publicació surti cada trimestre i que consti dels apartats següents: tema monogràfic; llistats de nous materials del CRP; aportacions dels centres educatius i dels docents i agenda d'activitats. En aquest primer número i coincidint amb la Campanya de promoció i difusió de la Declaració dels Drets Humans, promoguda per l'Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb la Federació Catalana d'Organitzacions no Governamentals, ens ha semblat interessant escollir aquest tema per inaugurar la nostra publicació. Per altra banda, la participació dels centres docents ha sigut fruit de la nostra demanda directa, però esperem que en un futur sigueu vosaltres els que ens feu arribar els escrits d'allò que voldríeu fer extensiu a tot el professorat de la Zona. Finalment volem dir-vos que aquestes pàgines estan obertes als vostres suggeriments perquè plegats anem trobant una via que faciliti l'intercanvi i respongui el millor possible a les expectatives de tothom.