Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Justificació
Funcionament
Tallers

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

Adaptació del llibre de text Mega 3 per alumnat amb NEE

Població: Castelldefels:
    Coordinació:Juan Carlos Rubio

Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat

Descripció
L'alumnat amb NEE importants que està integrat en centre ordinaris te necessitat d'utilitzar el llibres de text dels seus companys però requereixen una adaptació.
La tasca d'adaptar un llibre de text no es difícil però requereix un temps que no sempre tenim.
Per aquest motiu us proposem adaptar el llibre de llengua MEGA-3 i MEGA-4 que corresponen al Cicle Mitjà de primària. Aquesta tasca continua el treball d'adaptació feta cursos anteriors amb el llibre Mega 2 i respón a una demanda concreta del centre que acull l'activitat

Programes
S'utilitzarà el word, l'escàner , i els programes de tractament de la imatge