Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Justificació
Funcionament
Tallers

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

Disseny de plantilles Word que organitzin l'espai de treball de l'alumnat en activitats de matemàtiques i llengua

Població: ASPACE Barcelona :
    Coordinació:Sandra Millet

Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat

Descripció
Sovint els alumnes amb NEE tenen problemes per organitzar el seu treball sobre el full de paper degut a les dificultats en l'estructuració de l'espai.

Tradicionalment s'ha utilitzat pautes com el paper quadriculat, paper pautat i altres pautes per fer els càlculs , les còpies i altres exercicis.

L'ordinador pot ajudar a fer documents amb quadrícules o altres pautes adaptades a les necessitats de l'usuari.

En aquest taller aprofitarem les possibilitats de les Taules del Word per crear pautes personalitzades que es podran modificar en funció del nen i les necessitats.

Els materials construïts es podran utilitzar a l'ordinador o sobre paper

S'estudiaren les necessitats d'algunes activitats de llengua i de matemàtiques

Programes
Es treballarà amb el Word, el Power Point i els programes de dibuix