Justificació

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

Compartir i organitzar materials informàtics d'accés i comunicació creats en entorns oberts

Població: Barcelona
    Coordinació:Jordi Escoin
  Inscripció Mapa Propostes Inscrits Materials

Descripció
Es tracte de recopilar material realitzat amb programari d'accessibilitat i de comunicació augmentativa, tant per Windows con per Mac-OS. Fitxers de treball realitzats amb Speaking Dinamically, Plafons, TPWin, Board Maker, Discover ( o Ke:nx), SAW, PowerPoint, etc..
L'objectiu es poder compartir materials entre els centres i professionals, ja que la creació dels mateixos requereix molt temps, i en molts casos es poden reutilitzar materials ja fets amb petits retocs.
La sessió de treball consistirà en agrupar el material, classificar-lo segons utilitat o programari, i facilitar la seva posterior publicació en format CD o en web (des de el PIE) per que pugui ser repartit o pugui posar-se a l'abast de qui els precisi.
Es crearan petits grups de treball, en funció del programari o d'altres criteris a valorar i al final es farà una posta en comú.
Participants: professionals que tinguin o han creat fitxers amb aquest programari i estiguin en disposició de compartir-lo.

Programes
Speaking Dinamically, Plafons, TPWin, Board Maker, Discover ( o Ke:nx), SAW, PowerPoint,...