Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Justificació
Funcionament
Tallers

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

Activitats amb programes gràfics: històries i animacions

Població: La Floresta- Sant Cugat,
    Coordinació:José Manuel Casteleiro:

Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat

Descripció
En aquest taller a partir de d'un tema treballat habitualment a l'escola: accions, contes, vocabulari, jocs, … intentarem recrear-les amb programes informàtics.

Al mateix temps es plantejaran diferents propostes de treball en torn al tema de tal manera que serveixen d'exemple per poder ampliar-les, segons les necessitats de l'alumnat.

Algunes tasques a realitzar són:

• Seleccionar els temes de treball.
  • Crear animacions i històries gràfiques en diferents seqüències.
  • Seleccionar i recollir activitats ja elaborades en diferents programes.
  • Presentació de les animacions i històries en un programa per a treballar amb l'alumnat.
  • Tècniques d'adquisició d'imatges: l'escàner i la fotografia digital. Imatges d'internet. Galeries d'imatges.

Programes
Eines de treball : Paint, Paint Shop Pro, Power Point, Clic, Word