Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Justificació
Funcionament
Tallers

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

Material d'Educació viària per a peató bicicleta o ciclomotor

Població: Girona:
    Coordinació:Lluís Pérez Lacueva

Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat Taller Anul·lat

Descripció
Creació de material per treballar l'Educació Viària, adreçat als alumnes amb NEE quan fan el paper de vianants, ciclistes o motoristes ja que a partir de 14 anys, poden dur ciclomotor...

El material a preparar és informatiu (amb Power Point), fitxes de treball (amb Word) i activitats (amb Clic)... i d'altres maneres que creiem puguin afavorir la seguretat dels alumnes en els seus desplaçaments.

Com a base tenim un material preparat al centre Els Àngels de Palamós i serà ben rebuda qualsevol aportació dels participants.

Programes
Treballarem amb

• Word
  • Power Point