Aplicacions de gestió amb Access

Introducció

Es tracta de crear, amb la informació disponible a la base de dades de treball D104.MDB, una consulta de selecció, amb criteris d'ordenació, filtres i paràmetres, per filtrar alumnes en funció del curs, l'etapa i el grup.

Una vegada finalitzat l'exercici caldrà enviar, per correu electrònic a la persona tutora del curs, la base de dades D104.MDB resultant, prèviament compactada i comprimida amb Winzip, dins un arxiu anomenat identificatiu_m2.zip.

Exercici 1. Disseny d'una consulta de selecció

Dissenyeu una consulta de selecció, anomenada ALUM_GRUP, que inclogui les dades personals (identificació, adreça postal completa i nom dels pares) i acadèmiques dels alumnes, parant especial atenció a les relacions necessàries entre les taules que intervenen. Cal que els registres estiguin ordenats per etapa, nivell, grup i alfabètic d'alumnes, no es mostraran els camps amb la informació acadèmica i s'utilitzaran paràmetres amb comodins que demanin l'any acadèmic, l'etapa, el curs i el grup.