Enrera Mòdul 4
Llengua oral i escrita: resposta de les TIC als problemes d'aprenentatge ---

Enriquiment de les frases

L'objectiu d'aquesta pràctica és veure unes activitats Clic per a l'enriquiment de les frases (guanyant en complexitat i precisió).

Amb aquesta aplicació Clic l'alumnat ha de construir frases cada vegada més llargues i completes. Ho fa a partir d'unes imatges. Si bé a la primera imatge hi ha poca cosa a dir, a mesura que va passant als següents exercicis, la imatge conté cada vegada més detalls per explicar. Per tant, es necessita una frase més llarga per a l'explicació de cada exercici nou.

1. Executeu l'aplicació del Clic, nen.pac.
    2. A cada pantalla cal explicar allò que s'hi veu. Premeu sobre la icona Micròfon i graveu la frase corresponent a la imatge.
    3. Tot seguit premeu la icona Altaveu i escolteu allò que heu gravat.
    4. Aneu passant a les següents activitats i feu la gravació corresponent. Observeu com cada vegada la frase és més llarga (en haver-hi més detalls per comentar) segons aneu passant pantalles.